Invisalign
Jesteśmy największymi w kraju specjalistami w leczeniu wad zgryzu dyskretną metodą Invisalign. Dowiedz się więcej

Widzimy
więcej

Prosimy Pacjentów, którym skończyły się nakładki Invisalign o kontakt z nami. Do Państwa dyspozycji jest adres: kontakt@astermed.pl lub telefon 696 038 891.
Po dokonaniu zgłoszenia lekarz ortodonta sprawdzi plan leczenia i zadecyduje czy możliwe jest wysłanie kolejnych alignerów. W niektórych przypadkach być może konieczne będzie przeprowadzenie ‘wirtualnej’ wizyty kontrolnej. Wyślemy Państwu wówczas maila z instrukcją jak należy się do niej przygotować.
Szanowni Państwo,
nasza Klinika pozostaje zamknięta, ale prosimy o kontakt w pilnych sprawach
Od poniedziałku do piątku, w godzinach 9.00 - 20.00 działa nasz telefon : 696 038 891. Można do nas również pisać na adres: kontakt@astermed.pl
W zakładce Leczenie umieściliśmy podstawowe informacje dla pacjentów. W razie pytań prosimy o kontakt.

Połączył nas wspólny cel –  zapewnić pacjentowi najlepszą opiekę, postawiać najtrafniejszą diagnozę, zastosować najskuteczniejsze leczenie.

Dowiedz się więcej
  • Informacje dla pacjentów leczonych aparatem Invisalign

Wszyscy pacjenci, którym skończyły się nakładki proszeni są o noszenie na noc ostatniej z nich. Jeżeli ta nakładka ulegnie zniszczeniu można ewentualnie zakładać  przedostatnią.

Proszę nie wyrzucać żadnych poprzednich nakładek!!!!!

Attachment jest tylko elementem wspomagającym leczenie. Jego odklejenie nie wymaga natychmiastowej interwencji lekarza. Należy w dalszym ciągu nosić nakładki zgodnie z zaleceniami.

  • Informacje dla pacjentów leczonych szyną

Pacjenci, którzy właśnie rozpoczęli terapię i mają zalecenie noszenia szyny przez 24 godziny na dobę proszeni są o noszenie szyny tylko na noc. Przy jakichkolwiek dolegliwościach związanych z szyną proszę odstawić szynę i po kilku dniach spróbować zakładać ją na noc.

Pacjenci, którzy są już od dłuższego czasu w trakcie szynoterapii i nie odczuwają żadnego dyskomfortu noszą szynę bez zmian. Przy pojawieniu się dolegliwości proszę odstawić szynę i po kilku dniach spróbować zakładać ją na noc.

  • Awaria aparatu stałego

W przypadku awarii aparatów stałych, nie będziemy mogli niestety udzielić pomocy w gabinecie. W miarę możliwości prosimy o usunięcie uszkodzonego, przeszkadzającego elementu.

Pacjenci będący w trakcie leczenia endodontycznego proszeni są o zaopatrzenie się w aptece w opatrunek tymczasowy (Plomb-R) i użycie tego materiału w przypadku wypłukania się opatrunku.

Pacjenci z bólem proszeni są o kontaktowanie się z  nocną pomocą stomatologiczną. Wszelkie informacje na temat lokalizacji dostępne są na stronach NFZ.

https://www.ostredyzury.pl/pomoc-medyczna-mazowieckie/59-ostry-dyzur-stomatologiczny-nfz.html

Dowiedz się więcej

Nasza klinika